Kata semangat

"..bahwa melawan Israel itu, janganlah hanya dengan suara ataupun tulisan, tapi dengan berperang mengangkat senjata melawan kebiadaban Israel. Juga janganlah menyebut Al Qoida, Taliban, dan para mujahidin sebagai teroris. Karena itu adalah seruan dari Amerika dan sekutunya, termasuk Israel. Tetapi teroris yang sebenarnya adalah Israel..." Ustadz Abu Bakar Ba'asyir.

MIZAM WORLD

MIZAM WORLD

Monday, July 5, 2010

PIALA DUNIA ..OH PIALA DUNIA

Assalammualaikum
salam pencerahan

piala dunia sudah sampai ke separuh akhir
jika ada bertanya pasukan mana yg dipilih?
aku pun tak tau, sbb aku suka pemain2nya saja
aku suka ronaldinho main..dgn skil dan kreativiti yg tinggi
tp dia tak main utk Brazil, maka aku tak sokong brazil
aku suka messi main, budak kecik ni pun sgt kreatif
namun argentina tewas kpd jerman kekalhan jaringan memalukan
tp pd aku, argentina lebih buyk mnyerang dan menguasi permainn
tp kalah..puncanya, Hj Hasbullah dah ckp, 3-4 org org jg messsi
itulah silapnya Maradona..dlm ramai2 tu pun messi yg byk mencuba berbndg sameon ( nama melayu)..defend mmg sngt2 leka, mudahnya serangan masuk
aku juga suka belanda sbb dulu masa diploma kelas kami ada team penat-penat fc
baju salah satunya warna orange
mmg psiko warna ni, aku suka belanda sbb baju ja
Jerman main mmg baik punya lah..
sepanyol ditagih nasib
uruguay semangat yg jitu
habis pasukan mana yg sokong ?
entah, aku rasa Kedah dgn Perak ja

majulah sukan untuk negara

salam pencerahan

Malaysia, jom berubah

No comments:

Post a Comment