Kata semangat

"..bahwa melawan Israel itu, janganlah hanya dengan suara ataupun tulisan, tapi dengan berperang mengangkat senjata melawan kebiadaban Israel. Juga janganlah menyebut Al Qoida, Taliban, dan para mujahidin sebagai teroris. Karena itu adalah seruan dari Amerika dan sekutunya, termasuk Israel. Tetapi teroris yang sebenarnya adalah Israel..." Ustadz Abu Bakar Ba'asyir.

MIZAM WORLD

MIZAM WORLD

Friday, June 25, 2010

PERGINYA, AKU MENANGIS




Tika di Terengganu, tak sempat aku menulis perihal mujahid hebat seperti arwah Ustaz Hasan Shukri..
entah tergerak benar hati nak beli harakah sebab ingin benar mengetahui perihal apa yg terjadi
belum sempat bacaan aku habiskan, air mata udah berlinangan..sedih benar rasanya
bagaimana seorang mujahid terus isthiqomah dengan perjuangan
teringat arwah ust Fadzil Nor, katanya jika antum ada anak tiga tp masih isthiqomah
insyaallah antum akan isthiqomah..sekarang aku dah anak tiga..benar bagai dikata, hebatnya dugaan mendatang satu persatu, penat rasanya namun alhamdulillah setakat ini mampu lagi bertahan..
mcmmana agaknya nak terus isthiqomah seperti arwah ust hasan ni ?
pilu rasa hati takut jika tak mampu bertahan..
sebak mengenag pengorbanan beliau, apalh sgt aku ni

moga Allah menempat beliau dikalangan para mujahid
amin..

No comments:

Post a Comment