Kata semangat

"..bahwa melawan Israel itu, janganlah hanya dengan suara ataupun tulisan, tapi dengan berperang mengangkat senjata melawan kebiadaban Israel. Juga janganlah menyebut Al Qoida, Taliban, dan para mujahidin sebagai teroris. Karena itu adalah seruan dari Amerika dan sekutunya, termasuk Israel. Tetapi teroris yang sebenarnya adalah Israel..." Ustadz Abu Bakar Ba'asyir.

MIZAM WORLD

MIZAM WORLD

Tuesday, June 22, 2010

MENINGKAT 72%-KERAGUAN YANG AMAT SANGAT

assalammualaikum

dah balik johor dah..

geli bulu ketiak tengokkan dapatan kajian terhadapa sokongan kpd PM
apa diaorang buat kajian ni kat budak sekolah tadika ke ( bkn PASTI) ?
kalu tadika bleh percaya sbb aku dulu pun bila diminta lukis gambar pemimpin yg disayangi, aku lukis Che DEt...

apa lah bangangnya!!!

terlalu banyak isu besar dan sensitif yang kita semua patut khuatir

isu kehilangan enjin, siu kebocoran maklumat pertahanan, isu perpindahan Kem Sg besi
isu JUDI HALAL, isu APCO, isu kapal selam, isu rasuah, isu perak, isu selangor
isu altlantuya, isu teoh beng hock, isu apa lg aku nk ingat

byk sgt isu yg berat2
untungnya kerajaan dpat alihkan perhatian dengan adanya Piala Dunia
SUKMA dan mcm2 lagi...

aku tak percaya..aku tak percaya..aku tak percaya..

No comments:

Post a Comment