Kata semangat

"..bahwa melawan Israel itu, janganlah hanya dengan suara ataupun tulisan, tapi dengan berperang mengangkat senjata melawan kebiadaban Israel. Juga janganlah menyebut Al Qoida, Taliban, dan para mujahidin sebagai teroris. Karena itu adalah seruan dari Amerika dan sekutunya, termasuk Israel. Tetapi teroris yang sebenarnya adalah Israel..." Ustadz Abu Bakar Ba'asyir.

MIZAM WORLD

MIZAM WORLD

Tuesday, May 11, 2010

HARI INI DALAM KEPELIKAN

(2) PRK Sibu - Tukang baca skrip dan yang menulis..sama bangang ?
Ketua Pemuda Parti Keadilan Rakyat (PKR) Sibu, Jee Chang Peng, 42, kelmarin mengumumkan keluar parti. Kata beliau, "Selama menyertai PKR, tidak banyak usaha yang dilakukan oleh PKR untuk membela rakyat melainkan mereka (PKR) hanya memperjuangkan rakyat untuk kepentingan diri sendiri. Hanya Barisan Nasional saja yang benar-benar ikhlas membantu rakyat!" (*) katanya yang sudah menyertai PKR selama 18 tahun..."

(*) 18 tahun? Malang sungguh engkau..dah tahu skrip tu bukan hang yg buat, hang pi baca jugak buat apa? Bangang melantun punya skrip. Agak-agak siapa yg selalu buatkan skrip-skrip bangang ni utk si 'katak'pi baca? Tapi mungkin juga si bangang itu ditujukan kepada penulis berita diatas* Dua-dua bangang. Tukang baca skrip dan tukang tulis berita. Spesis mangkaq..!

DIPETIK DARI aLBANJARI..

Kepelikan juga berlaku apabila buletin 130 td tlh mengatakan hari ni sambutan hari guru semalaysia diadakan di Sibu dirasmikn Menteri KPM lah..pastu ubah ayat semula perjumpaan guru-guru dgn menteri..tak clap hari guru 16.5...ada lg 4 hari..mmg dah tau dah..pelik juga calon Bn ada kat pentas utama..nak tnya, dia pegawai pendidikan daerah Sibu ke ? ke Guru di Sibu ? yg tau dia peguam..hmm dah tau dah...

pelik juga berlaku bila , rncgan soal jwb tv3 diubah hari rabu ni sblh mlm, mmbncgkan tajuk pru sarawak jgk lah..tak silap soal jwb hari isnin..dah tau dah...

setiap apa berlaku pasti ada yg menyalahgunakan apa yg patuutnya tak bleh guna..

dah tau dah....

No comments:

Post a Comment